poniedziałek, 17 grudnia 2018

Ukwiecona kartka

Wszędzie wokół przedświąteczny szał, ozdoby, choinki, kartki, wiec aby trochę się oderwać od tego świątecznego zamętu przygotowałam kartkę nie związaną z Bożym Narodzeniem. 
Tło mojej pracy przygotowałam w podobny sposób jak w kartce w poście "Efekt akwareli". Najpierw przy pomocy embossingu na gorąco stworzyłam kwiatowy wzór na bazie, a następnie fluidami pokolorowałam tło. 
W mojej kartce użyłam pięknych papierów i wykrojnika firmy Studio Light. Ogromny wybór tych produktów znajdziecie w naszej hurtowni Decoratorium








Użyte produkty:

Teresa Collins Enamel Dots MEM121
Prima Marketing Flowers Lavender Collection Butterfly Embellishments Ophelia 
Prima Marketing Rose Quartz Collection Black Marble Flowers 
Pentart Express Glue
Tim Holtz Idea-ology Quote Chips


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.