poniedziałek, 14 kwietnia 2014

LO z Guciem w roli głównej

Jak już robię to taśmowo, były blejtramy jeden po drugim, 
jeśli tagi to kilka od razu, teraz pora na LO-sy.

To drugi layout o którym wspominałam wczoraj, wykonywany równolegle ze swoim poprzednikiem, 
pod wpływem ostatniego Scrap Butikowego  programu z Olgą. 






 Użyta maska pochodzi ze Stempell i Cartoon, rozczłonkowana gałązka również. 




Wreszcie użyłam metalowego kwiatka z Retro Kraft Shop, jednak wydawał mi się zbyt ciężki 
i błyszczący do tej kompozycji,więc pokryłam go gessem 13arts i "liznęłam" inką gold.




Do chlapania użyłam czarnego tuszu, a punktowo nałożyłam farbę brokatową.
Tą samą farbkę pomiziałam kwiatki, ten pastelowy znajdziecie w 13arts w tym zestawie-
 Paper Flowers Pastel Set 2.



  Ponownie cudne stemple 3rdeyecraft, piórka z tego samego źródła.



O tym już pisałam w poście wczoraj, ale przypomnę, że oba LO powstały głównie z kitu Floral World i z resztek kitu Vintage, którego jeszcze co nie co zostało.


Pracę zgłaszam na wyzwanie:  13arts- Flowers






21 komentarzy:

  1. Po prostu bomba,te pastele są piękne, dodatki super dobrane,bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny cudny projekt. Nie ma to jak z rozmachu zrobić kolejną piękną prace. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne LO!!!!! woooooooow :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful layout! Love all the layers and texture! Thanks for joining along with 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie bardzo delikatna kolorystyka i design, dziekuje za udzial w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bellaidea przynosząca miłe słowo na mój blog to nie lada nobilitacja, dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciri, miło czytać takie słowa od jednej z najzdolniejszych scraperek :)

      Usuń
  7. amazing lo! thanks for playing along with 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, bardzo dopracowana i pełna szczegółów. Dziękujemy, że zechciałaś bawić się z nami w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna praca, bardzo mi się podobają te twoje najnowsze lo-sy :) i gratuluję zwycięstwa w wyzwnaiu 13arts :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super!!!! dopiero z twojego komentarza się dowiaduję, bo cały dzień byłam poza netem :D

      Usuń
  10. Bajeczne prace! Fantastyczne LOsy, świetne mediowania. Nie wiem, dlaczego dopiero teraz do Ciebie trafiłam, ale zostaję tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.