piątek, 4 kwietnia 2014

Niprzypiąłniprzyłatał

Na śmierć motyla przejechanego
przez ciężarowy samochód

Niepoważny stosunek do życia
figla ci w końcu wypłatał:
nadmiar kolorów, brak idei
zawsze się kończą wstydem i
są wekslem bez pokrycia,
mój ty Niprzypiąłniprzyłatał!

Konstanty Ildefons Gałczyński



Od dawna chciałam przyłączyć się do zabawy w wyzwaniach tutorialowych, 
które proponuje Scrappo, ale jakoś nigdy nie było mi "po drodze".
To zapomniałam, to czasu brakło, to to, to tamto... 
Tym razem w głowie zakodowałam, sama sobie przypominałam, tutorial obejrzałam 
i na fali tagów powstał kolejny.
 
 Żadna ze mnie "koloryzatorka", czy "malowanka", ale próbować można ;) 
Stemple moje gęste, zwarte, lub do teł, niestety do kolorowania są nienawykłe, ale coś tam zmajstrowałam. 
Wyobraźcie sobie, że kolorowałam je trzema kolorami, czego wcale na zdjęciu nie widać.




 Tło wykonałam distress stainem, a także gessem i mistami 13arts.



 Oczywiście jak na mnie tag byłby, aż nazbyt ascetyczny, zatem postanowiłam uczynić go dwustronnym. 
Z drugiej strony Butterflyman. W tle za nim widać stemple Latarniowe, 
które bardzo lubię-paproć, oset i krwawnik, pochodzące ze sklep.scrap.com.pl.




Zbliżenie na miłego pana.



Tutaj znajdziecie wyzwanie---> klik!

W Scrappo zaopatrzycie się w użyte przeze mnie: gesso, mgiełki, gel medium.

6 komentarzy:

  1. Świetny ten tag! Jedno i drugie tło wyszło bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZALEJESZ!!! :D boskie tagi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag i super motto - zapomniałam, że tak bardzo lubię ten wiersz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna praca! też myślałam dużo o tym wyzwaniu ale w końcu zapomniałam ;)
    tag jest rewelacyjny, zwłaszcza pierwsza strona

    OdpowiedzUsuń
  5. padłam! i tak leżę! nie wiem, jak to zrobiłaś, ale wyszło genialnie! kłaniam się w imieniu Scrappo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.