wtorek, 10 lutego 2015

Bałaganik z sercem dla 123 scrapuj Ty

Dziś gościnny występ na blogu "123 scrapuj Ty",
 bardzo dziękuję za zaproszenie, jest mi niezmiernie miło z tego powodu :)
Możecie tam przeczytać parę słów ode mnie, zapraszam.

Poproszono mnie o przygotowanie pracy, której wyraźnym elementem będzie serce.
Wyszło dość mocno zabałaganione LO.





Kraftową bazę potraktowałam czarnym i białym gesso 13 arts , 
farbką wodną, mgiełkami i tuszem akrylowym Splash również od 13 arts.





Po raz pierwszy użyłam mgiełki Distress i jestem nią zachwycona.
Mgiełkę w kolorze białym nabyłam w Retro Kraft Shopie i jeśli
ktoś potrzebuje białej mgiełki to ta ma idealne krycie.







Ta fajna chropowata pasta to Prima.





Użyte papiery to Studio 75 i Sodalicious.




Serdecznie zapraszam na bloga 123..., tym bardziej,
że wyzwanie z sercem jest bardzo na czasie.




LO zostało wykonane według mapki podanej w najnowszym wyzwaniu Studia 75.



Zgłaszam również do wyzwania BINGO na blogu 13arts
wybrałam: splash, paint, modeling paste. 


abstract art NO flower

20 komentarzy:

  1. No nieee, nie masz serca - wczoraj wieczorem kliknęłam akurat białą mgiełkę w 13arts… a bałaganik jak zawsze rewelacyjny, 100% Dagmary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieee, nie masz serca - wczoraj wieczorem kliknęłam akurat białą mgiełkę w 13arts… a bałaganik jak zawsze rewelacyjny, 100% Dagmary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wygląda ten bałagan. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powtórzę się - kolory są cudowne! kompozycja bossska i ja w ogóle padam do nóżek w imieniu Scrapki-wyzwaniowo, żeś zechciała tam nam się pokazać i ja w ogóle nie umiem być obiektywna jak patrzę na Twoje LOsy, bo zawsze, ale to zawsze się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, I like this, your background looks so cool ! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this Dagmara! What a fabulous photo too!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, poszalałaś :D jak nigdy nie byłam wielką fanką chropowatych past, to tą u Ciebie jestem zachwycona :D mega wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny projekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely prodject!!! so fun !!! thanks for playining with us in scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dagmara, I love love love the texture of your background!!! Wow Wow those numbers! Thank you so much for playing with us at 13 Arts!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam bałagan na scrapach :-) Jest rewelacyjny!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks so much fun! Lovely layout and I love the combination of your colors.
    Thank you for playing with us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, bałaganiarska praca. Udało Ci się uzyskać świetne, ciekawe faktury w tle. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love ALL the textures here, gorgeous!! the colors are amazing too. Thanks for joining us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! So cute! and beautiful! Thanks for joining us at 13@rts! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Very creative and beautiful!! Thank you for joining our challenge at Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your fun page Dag! Thanks for playing at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dagmaro Droga, już widziałam i się zachwycałam, tym razem potwierdzę: SUPER! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.