piątek, 7 lutego 2014

Blejtram w stylu vintage



Powstawał po kawałku pod osłoną baaaardzo późnej nocy, jako prezent dla mojego nie-męża 
i jego właśnie, z czasów dzieciństwa oczywiście, przedstawia zdjęcie.
Przygotowanie tego blejtramu zajęło mi trochę czasu, ponieważ zasiadałam do innej pracy, a kiedy nie- mąż zasypiał (zazwyczaj po 24), wyciągałam przygotowywane w tajemnicy elementy. 
Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że niestety nie mogę za bardzo po nocy hałasować nagrzewnicą, 
więc wszystko musiało w ukryciu schnąć do następnego dnia.
Najpierw tło, później tekturki, koronki, na koniec nałożone misty. 
Same tekturki zabrały trochę czasu, ponieważ w jeden dzień pokrywałam je mgiełkami, lub
farbkami, a na następny dzień glimerami i cracle, a wiadomo jak długo schnie to ostatnie medium.  







W kompozycję wplotłam kilka osobistych "skrawków życia". Są to: guzik ze sweterka naszego synka, 
śrubki z jego samochodzików, listek na łańcuszku z mojego breloczka, agrafki namiętnie przeze mnie zbierane, guziki z koszul, moich bluzek i guzik na tasiemce ze starych spodni bundeswehrów (?).









Moim zamierzeniem było uzyskanie chłopięco-męskiej oprawy, dlatego konik na biegunach 
przywołuje skojarzenia z dzieciństwem, a wszystkie śrubki, czy elementy mechanizmów to przedmioty,
które bardzo interesują małych chłopców. Kolorystyka natomiast, nawiązuje do zdjęcia, 
czego teraz za bardzo nie widać, gdyż po bokach dobarwiłam je dodatkowo.









Media pochodzą ze sklepu 13arts:  
farbki Matte CocoaMatte OliveMatte Peach, mgiełki kredowe (moje dwie ulubione) 
Chalk Burnt Sienna, Chalk Yellow Amber, Brown, tusze Brown i Olive Green, mikrokulki szklane i te ciut większe, czarne gesso, gel medium.






Blejtram zgłaszam na wyzwania:











6 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Przepiękna praca!!! Zachwyciły mnie kolory i te wszystkie osobiste dodatki :) Muszę pomyśleć i zrobić też taką pamiątkę rodzinną... Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja dziękuję za takie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne kolory! Ciężka mediowa praca przyniosła naprawdę świetne efekty! :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesiennie się zrobiło. Świetna, mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.