poniedziałek, 3 lutego 2014

Tag z sercem

Wprost uwielbiam tekturkę serce anatomiczne 3rd Eye, wraz z pasującym do niego stemplem
i na tym tagu chciałam je po prostu wyeksponować. 

Tag powstał z papierowej metki odzieżowej, 
która została wykonana z naprawdę solidnej tektury i wprost szkoda jej było nie wykorzystać.
Uwielbiam zbierać takie metki, a niektóre mają naprawdę fajne, nietypowe kształty. 
Mam nadzieję, że moi bliscy, wpadający na tego bloga zaczną je odtąd dla mnie zbierać :)

Tag nawiązuje do walentynek, może pełnić rolę biletu do prezentu, 
lub po prostu ozdobnego "dyndadełka".















Ten mały tag udźwignął naprawdę wiele mediów i wszystkie, (oprócz czarnego tuszu) pochodzą z 13arts.pl.
W związku z powyższym zgłaszam go do konkursu:





Użyte produkty ze sklepu 13arts to: gel medium, gesso, mikrokulki szklane,  



Zgłaszam go również na wyzwanie walentynkowe Projektu Wagi Cieżkiej.




8 komentarzy:

  1. Też zbieram metki - to bardzo przydatne "śmieci" ;-)
    Naprawdę podoba mi się ten tag. Udowadnia, że Walentynki nie muszą być słodkie i kiczowate. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez te przydatne śmieci już mi miejsca powoli brakuje ;)

      Usuń
  2. Czyli etykietki z sieciówek trza mi zbierać:) :-D A ostatnio sporo ich wyrzuciłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) Podobają mi się te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa praca - dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.